بهترین مارک بوتاکس کدام است؟

سه شنبه 4 تير 1398
12:13
نرگس وفا

بهترین مارک های بوتاکس کدامند؟

یکی از دغدغه های افرادی که به دنبال تزریق بوتاکس هستند، انتخاب مارک مناسب برای تزریق بوتاکس است. انتخاب مارک مناسب بوتاکس کیفیت تزریق را افزایش می دهد و کمک می کند که افراد نتیجه ای مطلوب و مناسب را بدست آورند.

در حال حاضر بوتاکس دیسپورت بهترین مارک بوتاکس در ایران می باشد که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا نیز به تایید رسیده است و در کشور های مختلف جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین مارک های بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از فرآیند های زیبایی در جهان است که در کشور آمریکا دارای طرفداران زیادی می باشد. این تزریق تنها جنبه زیبایی ندارد و در موارد درمانی دیگر مانند کاهش تعریق بیش از حد نیز می توان از آن استفاده کرد.

سه برند آمریکایی، کانادایی و کره ای که در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند از بهترین مارک های بوتاکس هستند که دو نوع اول از مرغوبیت و کیفیت بالاتری برخوردار می باشند. در ادامه تعدادی از مارک های بوتاکس مورد بررسی قرار می گیرند.

بوتاکس مارک دیسپورت

دیسپورت انگلیسی محلولی تزریقی است که برای رفع چین و چروک صورت و خطوط ظریف به کار برده می‌شود. دیسپورت عضله‌های اطراف ناحیه مورد نظر را بی‌حرکت می‌کند. دیسپورت از بسیاری جهات به بوتاکس شباهت دارد، با این حال تزریق بوتاکس با تزریق دیپسورت یک تفاوت اساسی دارد.

دیسپورت در اصل نوروتوکسینی است که مولکول‌های پروتئین آن را احاطه می‌کنند. نوروتوکسین با هدف مسدود کردن انتقال پیام از مغز به عضله‌های خاص طراحی می‌شود تا با جلوگیری از انتقال پیام چین و چروک و خطوط روی صورت را کاهش دهد.

تفاوت بوتاکس و دیسپورت

تفاوت اصلی بوتاکس و دیسپورت به اندازه مولکول‌های سرم و عمق تزریق مربوط می‌شود. مولکول‌های فعال بوتاکس و دیسپورت یکسان و نوعی نوروتوکسین است که در صورت استفاده در مقادیر زیاد منجر به بوتولیسم می‌شود. تفاوت این دو به میزان پروتئین‌های غیرسمی مربوط می‌شود که مولکول فعال را دربر می‌گیرند. از آنجایی‌که در دیسپورت پروتئین‌های کمتری مولکول فعال را احاطه می‌کنند، نتیجه تزریق دیسپورت سریع‌تر مشاهده می‌شود. به علاوه چون مولکول‌ها کوچک‌تراند، تفاوت بین ناحیه درمان شده و دیگر ناحیه‌ها بسیار ظریف و جزیی خواهد بود. به این ترتیب نتیجه تزریق دیسپورت طبیعی‌تر از بوتاکس است.
دیگر تمایز شاخص بوتاکس و دیسپورت تفاوت در عمق تزریق این دو ماده است. تزریق دیسپورت عمقی‌تر از تزریق بوتاکس است و دیسپورت بیشتر زیر پوست پخش می‌شود. دیسپورت معمولاً دو سانتی‌متر بیشتر از بوتاکس پخش می‌شود و به این ترتیب نتیجه فراگیرتری را به دست می‌دهد. شاید دو سانتی‌متر به نظرتان مقدار ناچیزی برسد، اما اگر از این زاویه به موضوع نگاه کنید که پوشش دیسپورت دو برابر بیشتر از بوتاکس است، بهتر متوجه اهمیت این تفاوت خواهید شد.

بوتاکس مارک زئومین

یکی از بهترین برندهای بوتاکس دنیا و تنها برندی که برای نگهداری آن تا قبل از رقیق شدن به دمای پائین احتیاج نیست برند زئومین آلمان می باشد که بدین ترتیب کمترین احتمال بروز خطا در آن وجود دارد. یعنی اگر برندهای دیگر بوتاکس من جمله خود برند بوتاکس یا دیسپورت - نورونوکس ....در دمای پایین (دو تا شش دجه ) نگهداری نشوند خاصیت خود را کامل یا تا حدودی بنا به شرایط نگهداری شان از دست می دهند اما این احتمال برای برند زئومین دیگر وجود ندارد چون زنجیره سرد ندارد و بدین ترتیب پایین ترین احتمال خطا در آن وجود دارد.

زئومین نیز همانند بوتاکس کازمتیک و دیسپورت برای رفع چروک‌های پیشانی، خطوط دور چشم، خطوط اطراف بینی و خطوط اخم در صورت طراحی شده است. ماده فعال موجود در زئومین (سم بوتولینوم) دقیقاً همان ماده‌ای است که در بوتاکس کازمتیک و دیسپورت وجود دارد. تجربه به ما ثابت کرده است که افرادی که بوتاکس کازمتیک یا دیسپورت در آنها خوب جواب نمی‌دهد اغلب نسبت به زئومین، خیلی خوب پاسخ می‌دهند. نتایج تزریق زئومین در برخی از افراد بعد از تنها 2 تا 3 روز شروع به شروع می‌کند و عموماً تا 4 ماه دوام دارد. این در حالی است که پیدایش آثار تزریق بوتاکس کازمتیک کمی کندتر از زئومین است اما برای دیسپورت می‌تواند در روز بعد از تزریق، شروع شود. بوتاکس زئومین هم ۵۰ واحدی (یک نفره) و هم ۱۰۰ واحدی (دو نفره) است.

علاوه بر این زئومین باعث درمان و یا بهبود سردرهای میگرنی نیز میشود بوتاکس اعصابی که پیام‌های درد به مغز می‌فرستند را مسدود کرده و عضلات را شل می‌کند بطوری که به درد حساس نباشند قطعا اگر بوتاکس خطرناک باشد و یا همراه با عوارض زیادی باشد، کم کم از طرف پزشکان و حتی خود بیماران کنار گذاشته می شود.

زئومین با دریافت مجوز FDA سازمان غذا و داروی آمریکا هم در درمان زیبایی و هم در سایر شاخه های پزشکی برای درمان مورد تایید می‌باشد.

بوتاکس مارک نورونوکس

برند نورونوکس یکی از بهترین مارک های بوتاکس می باشد که جزو تولیدات کشور کره است و همانند سایر نمونه های تزریقی دیگر موجب مسدود نمودن فرمان های عصبی ناحیه ای که به آن تزریق شده است خواهد شد.

این تزریق با کاهش میزان فعالیت های عضله هایی که سبب ایجاد چروک در بدن یا صورت خواهند شد و جوانتر کردن آن ها اثر خود را نمایان می کند.افرادی که از این تزریق استفاده می کنند پس از اینکه یک الی سه روز می گذرد می توانند روند تغییرات ایجاد شده را به خوبی در خود احساس کنند. ماندگاری این تغییرات تنها سه الی شش ماه است و البته نباید فراموش کرد که تمامی نتایج حاصله به شرایط بیمار و شیوه درمان او بستگی خواهد داشت. تزریق بوتاکس مارک نورونوکس دارای عوارض جانبی مربوط به خود می باشد که اغلب با ایجاد ضعف در عضله و بروز کبودی جزئی در محل مشاهده خواهد شد. این عارضه ها مدت زمان زیادی ماندگاری ندارند و سریعا برطرف خواهند شد.

برخی از بیماران پس از تزریق این ماده علائمی مثل سردرد، سرماخوردگی، افتادگی پلک و گاها حالت تهوع را تجربه خواهند کرد.

برای ایمن بودن از عوارضی که تزریق مارک های مختلف بوتاکس می تواند با خود به همراه داشته باشد بهتر است که بیماران به یک متخصص ماهر مراجعه کنند تا هم در تزریق میزان دوز دارو و هم روش تزریق آن از تجربه بالایی که دارند استفاده کرده و بهترین نتایج برای بیمار حاصل شود.

کنیتوکس (بوتاکس چینی)

کنیتوکس از مشتقات بوتاکس است که برای درمان بسیاری از چین و چروک‌های صورت مانند چین و چروک دور چشم، خط خنده، چروک پیشانی و خط اخم کاربرد دارد. بوتاکس کانیتوکس باید در دمای ۴ درجه زیر صفر نگهداری شود. بوتاکس کنیتوکس (کنیتکس) محصول کشور چین (بوتاکس چینی) می‌باشد این نوع بوتاکس‌ها نام‌های متفاوتی دارند: درماتوکس (dermatox) لینوریز (Linoraze )ریفاین (refine) زمان شروع اثر بوتاکس بین ۴ تا ۷ روز است. مدت تزریق آن بین ۱۰ تا۲۰ دقیقه طول می‌کشد.

بوتاکس درماتوکس

درماتوکس بهترین مارک بوتاکس در ایران می باشد که از جمله دارو های مناسب برای جوانتر کردن پوست به شمار می رود و دارای کاربرد های زیادی در زمینه پزشکی می باشد.

حتما جهت انجام مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر به کلینیک پوست و مو مراجعه کنید


[ بازدید : 179 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]